Overview > Welcome to the GamePN community > Groups Forums > Miscellaneous > Marvel Comics & Filme > Marvel Filme: Kinovorschau
   Search   New Posts   New posts in groupforums

02.06.2007, 11:46 #1
3nV|Tr0
Groupadmin
User is offline
Marvel Filme: Kinovorschau

1.) Transformers

Kinostart:
4 Juli 2007 ( verschoben auf 2 august 2007 )
Offiziele seite: Hier

Story:
Im Jahre 2003 wurde die Beagle Mars Sonde gestartet. Uns wurde gesagt, sie sei abgestürzt. Ihr letzter Funkspruch wurde als Top Secret eingestuft. Es war eine Warnung. Die einzige, die wir erhalten sollten. Jetzt haben zwei revalisierende Alien-Völker, die Autobots und die Decepticons, ihren Krieg auf die Erde verlagert und die Zukunft der Menscheit steht auf dem Spiel. Es ist ihr Krieg, aber unsere Welt!

Kriege kommen und gehen, doch meine Soldaten werden ewig stehen

This post was edited 3 times. Last edit: 02.06.2007, 12:01

02.06.2007, 11:51 #2
3nV|Tr0
Groupadmin
User is offline

2.) Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer

Kinostart:
August 2007

Story: ( momentan nur in englisch gefunden, deutsche folgt sobald gesichtet )
Marvel's first family of Superheroes, The Fantastic Four, meets their greatest challenge yet in Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer as the enigmatic, intergalactic herald, The Silver Surfer, comes to Earth to prepare it for destruction. As the Silver Surfer races around the globe wreaking Havoc, Reed, Sue, Johnny and Ben must unravel the mystery of the Silver Surfer and confront the surprising return of their mortal enemy. Dr. Doom, befor all hope is lost.

This post was edited 1 times. Last edit: 02.06.2007, 11:52

02.06.2007, 11:59 #3
3nV|Tr0
Groupadmin
User is offline

3. ) Underdog - Unbesiegt weil er fliegt

Kinostart: Oktober 2007

Story:
"There's no need to fear. Underdog is here!" The Superhero canine with a gift of rhyme returns in an all new live-action re-imignation of the classic cartoon, UNDERDOG

After an accident in the mysterious lab of maniacel scientist Dr. Simon Barsinistier ( Peter Dinklage ), an ordinary beagle unaxpectedly finds himself with unimignable powers and ability to speak. Armed with a fetching superhero costume, UNDERDOG ( voiced by comedian Jason Lee ) vows to protect the beleaguered citizens of Capitol City and, in particular, one beautifil spaniel named Polly Purebread

02.06.2007, 15:38 #4
3nV|Tr0
Groupadmin
User is offline

4.) Iron Man

Kinostart: Februar 2008
Offiziele Seite: Hier

Story:
Noch keine Informationen vorhanden